Հունվար ամսվա հաշվետվություն

Բարև ձեզ Հունվարը սկսվեց ։Առաջին օրը դաս չէինք արել։ ՈՒղղակի մեր արձակուրդների մասին էինք պատմում։ Ճամբարային Հունվարը մեզ մոտ անցավ շատ բուռն և հիանալի։Մենք խաղացինք շատ խաղեր, ես մասնակցեցի մարզական ստուգատեսերի, չնայած իմ թիմը պարտվեց,միևնույնն է ժամանակն ուրախ անցավ։ՀԵՏՈ գնացինք ագարակ, տեսանք ձիերին, նրանք ուրախ-ուրախ վազվզում էին ձների մեջ։ Հետո գնացինք Ապարան՝ սահնակ քշելու։ ԵՍ և իմ ընկեր Դանիելը թավալվում էինք ձների մեջ, բայց այնտեղ ես իմ հեռախոսը կորցրեցի։Հասանք դպրոց և մենք սկսեցինք կադալ և նայել մի մուլտֆիլմ, որի անունը Պռաստակվաշինա է ։Մենք հասանք մինչև իններորդ գլուխը ։ Մենք սովորեցինք երկու ծրագրեր pivot animator և movie maker: Pivot-ը մեզ սովորեցնում է անիմացիա սարքել։Հետո ռուսերենի դասին մենք թեյախմություն ունեցանք։ Անգլերենի դասին մենք սովորեցինք Անգլիայի թեյախմության վարվեելակերպի կանոնները։ Ես մասնակցեցի բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին, կատարեցի մի շարք քիմիական փորձեր։ Շատ հետաքրքիր է, դիտեք այստեղ։ Դե ինչ ցտեսություն։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով