Անաբել

Արդեն ես 9-րդ դասարան եմ:Այդ տարուց իմ կյանքը փոխվեց:Ես Նազարյան Ալեննեմ և ես կպատմեմ իմ հաջողակ պատմությունը որը կատարվել էր իմ հետ 3-տարի առաջ:

I

ՀԵՔԻԱԹԸ ԲԱՐՍԵՂՅԱՆ ԱՇՈՏԻ ԱՉՔԵՐՈՎ

Մայր Դպրոց:Տղեք գալիսեք

-Հա դու քել մենք գալիս ենք

-Լավ դե:- ասացի ես

Հանկարծ եկան 12-րդ դասարանի տղաները և ասացին

-ՈՒզում եք խաղ խաղա՞լ

-Տիգրանը եկավ իմ մոտ և ասաց

-Այո համաձայնենք

-Դե ինչ խաղը գնաց

Նրանք հանեցին դանակները և սկսեցին նետել դանակները երեխաների վրա

Ես ասացի

-Ինչ եք անում սա խաղ չե!!!

Նրանք ասացին

-Դե ինչ սա ել մեր խաղալու ձևն է:

ես հասկացա ինչ պետքե անել և պաղկվեցի պատի արանքում:Մնացածնել իմ պես արեցին բայց հանկարծ դանակներից մեկը կպավ Րաֆֆիյին և նա սկսեց արյուն թքել  նա մահացավ իմ ծնկներին:

Ես ասացի

-Ինչ արեցիք!! Ես ձեզ ուղակի կսպանեմ

Չհասցրեցինք մենք նրանց ծեծել թե նրանք արդեն փախան…

II
Մենք գնացինք Րաֆֆիի տուն և ասացինք որ նա մահացել է նրա մայրիկը սկսեց լաց անել:ԵՎ մենք գնացինք Րաֆֆիի թաղման:

1-Օր անց

Ես և բոլոր տղաները , բացի Րաֆֆիից գնացինգ դասարան:

Հանկարծ ամբողջ դպրոցը…

Ամբողջ դպրոցը փակվում են մետաղե պատերով:- Ասացի ես:-

Հանկարծ եկան այն տղաները,որոնք մի քիչ առաջ սպանել էին մեր ընկեր Րաֆֆիին:

Նրանք եկան և կանգնեցին դպրոցի մարմարյա սրահում և հանկարծ նրանց հետևից ելավ մի տիկնիկ և ասաց այն տղաներին

-Լավ աշխատանք է:Ասաց Տիկնիկը և սպանեց այն երկու տղաներին:

Նա ասաց:

-Բարև ձեզ ես տիկնիկ Անաբելն եմ և դուք խաղալուեք իմ խաղերում…

III

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով